Concept ACT

ACT vine din expresia ”Act To Change”. Evidențiază scopul pe care ți-l propun. ACT te învață să iei contact cu momentul prezent (conceptul mindfulness), să practici acceptarea psihologică și să acționezi cu determinare în acord cu direcții valoroase.

ACT nu e un curs clasic de dezvoltare personală sau grup de terapie, deși poate avea efecte terapeutice. Nu e acel grup în care participanții își psihologizează experiențele vieții în baza unor teorii dubioase. 

ACT înseamnă lucru psihologic în mici grupuri de-a lungul a cel puțin patru luni. Întâlnirile au loc săptămânal și durează 90 minute. Se adresează acelor oameni care vor să lucreze:

  • cu principii și informații de psihologie (validate științific);
  • și strategii (validate empiric).  

Obiective posibile: 

  • Să înțelegi cum funcționează mintea și creierul;
  • Să-ți crești nivelul de vitalitate și motivație;
  • Să-ți reglezi stările mentale și emoționale negative;
  • Să-ți poți cultiva noi obiceiuri sănătoase;
  • Să-ți crești nivelul de autocontrol.

Înscrierea începe cu un email de intenție care să conțină o minimă prezentare a ta: numele complet, vârsta, nivelul educației și ocupația. După răspunsul meu, convenim un acord ca să ai un loc rezervat în grup.

Dacă ai alte priorități, am rugămintea să înaintezi acest mesaj către alte persoane. Îți mulțumesc anticipat.